Cytat:
Napisany przez loki7777
Nie napisalem ze sklep ma zle podejscie do klienta. Napisalem tylko ze ta ich gwarancja producenta na 24miesiace moze byc dziwna, bo w laptopie dokonuja oni sami modyfikacji. Po wpisaniu kodu produktu ktory oni stworzyli moze sie okazac ze on nie istnieje - tak jak w acerze, ktory od nich kupilem - zreszta widac to po pamieciach bo acer daje pamieci innej firmy.
Dodatkowo w miejsce klapki od dysku/pamieci dali swoja naklejke. To samo mam w dell'u - taniej jest im kupic od producenta laptopy z mniejsza iloscia ramu a potem samemu dolozy.
|
No ale przecież numer Service Tag zostaje, a gwarancja udzielana przez DELL'a jest na jego podstawie?
A modyfikacje same w sobie nie pozbawiają prawa do gwarancji, tej nie ma jedynie na dokładany element (co jest oczywiste).
Nie wiem, może zdarzały sie pojedyncze przypadki jakiś problemów, ale generalnie nie obawiałbym się tego. Z tego, co czytałem/widziałem/doświadczyłem, jest to porządna firma (X-kom).