Podgląd pojedynczego posta
Stary 09.07.2012, 14:27   #4
Domell1
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.10.2011
Posty: 36
Domell1 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
witam
dysk odesłałem do sklepu z którego go kupiłem i .... facet do mnie dzwoni (ze sklepu) że dysk jest dobry że go testował i że nie ma bad sectorów itd
nie wiem co mam zrobić za bardzo bo koleś mi mówi że jemu ten dysk nie stuka a że jak wyśle na jakiśtam serwis to jak się okaże że dysk dobry to ja musze ponieść koszty transportu
nie bardzo wiem czy ten sam parametr g-sensor nie dyskwalifikuje go jako potencjalnie uszkodzony ?? dodam ze przed wysłałeniem testowałem ten dysk mhdd i bad sectorów nie było ale miałem 4 sectory na error i pare powyżej 600ms

czy mam się upierać aby wyślali go na sprawdzenie ?? czy wogóle to stukanie to da się zdiagnozować jakimś programem skoro stuka tylko jak bardzo intensywnie pracuje i dysk nagrzeje się do ponad 43-46st ??

to stukanie to wogóle taka "norma" tych dysków dzięki której mogą odrzucić moją reklamacje??

będe wdzięczny za podpowiedź co zrobić
Domell1 jest offline   Odpowiedz cytując ten post