Dyskusja: gwarancja laptopa
Podgląd pojedynczego posta
Stary 12.09.2012, 20:41   #2
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Może to być uszkodzenie hardware (trudne do wykrycia, lepiej żeby padł zupełnie).
Ale może też być software. Nie wiadomo, nie będziemy tu wróżyć.

Jeśli chodzi o terminy gwarancji, to przeczytaj umowę gwarancyjną, ona jest wiążąca w pierwszej kolejności.

Czy masz jakieś wyjście? Na drugi raz nie kupować w cholernych markietach, tylko sklepach gdzie sprzedawca ma jakieś pojęcie o tym co sprzedaje.
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post