Dyskusja: gwarancja laptopa
Podgląd pojedynczego posta
Stary 12.09.2012, 22:28   #4
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Przy reklamacji masz dwa wyjścia:
- reklamacja u producenta;
- reklamacja u sprzedawcy.

Wybrałeś sprzedawcę więc musisz zapoznać się z ich gwarancją. Jeżeli jest zgodna z polskim prawem to czekasz 14 dni.

Cytat:
Postanowiłem zawieść lapka do media bo ma gwarancje i tam mi powiedzieli , że to wina systemu . Ale to dziwne bo jak to może być wina systemu ? Skoro instalowałem ten preinstlaowany oraz swoją też kopie potem próbowałem i nic to samo . Powiedzieli , że 14dni trzeba czekac roboczych na serwis co powie i że na system nie ma gwarancji
Jak to nie ma gwarancji? Zapewne kupiłeś produkt MS - Windows 7? Jeżeli tak to masz prawo do pomocy technicznej z ich strony.

P.S. Pisz na przyszłość bardziej składnie. Ten bełkot strasznie źle się czyta.
P.S.2. Jaki to paltop? Firma, model.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post