Dyskusja: gwarancja laptopa
Podgląd pojedynczego posta
Stary 13.09.2012, 14:16   #7
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Trzeba było nie ruszać systemu.

Skoro nie działał 100% dobrze przywieziony ze sklepu to go od razu trzeba odnieść, a nie robić reinstalkę.

Nawet mimo że jestem informatykiem bo bym tak zrobił. I udał głupiego, że ja sie przecież nie znam, "ma działać - a nie działa, coś się rozprogramowało chyba "

Teraz oczywiście mogą powiedzieć, że coś źle zrobiłeś i sam zepsułeś.

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 13.09.2012 o godz. 14:19
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post