Podgląd pojedynczego posta
Stary 18.09.2012, 21:28   #5298
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Piszecie tak jakby inne firmy zawsze robiły sprzęty pancerne i super niezawodne.
A tak nie jest.

Generalnie jest zasada - robisz coś co jest na granicy możliwości obecnej technologii (a sprzęty Apple w zasadzie zawsze takie są) to masz problemy techniczne. Tego się nie przeskoczy.

Karty graficzne z chłodzeniem a'la suszarka, X360 wywalający RROD, dyski SSD padające jak muchy.
Chcesz super cienki komputer z i7 to matryca też może zżółknąć.

Przykłady można wyliczać. Apple nie jest tu wyjątkiem - mój laptop MSI też popękał i padło mu chłodzenie oraz kamerka choć kosztował mnie 3,5 kafla.

Macie jakieś konkretne dane na temat usterkowości sprzętu Apple? czy faktycznie jest ona wyższa niż konkurencji? Czy serwis zawodzi?
Proszę o suche dane, a nie o to co się Wam wydaje na podstawie lektury applefobii. Dajcie konkrety. Procenty. Relacje z pierwszej ręki.

M@Xowi chyba nic jeszcze nie padło. Nie chwalił się że robił RMA iPada3 a przeciez powinien już ze trzy razy.
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post