Dyskusja: Android Flame War
Podgląd pojedynczego posta
Stary 28.09.2012, 15:26   #360
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez Bartez
A ta aplikacja na Androida to będzie pisana na liczydle, czy jednak też potrzebujesz do tego komputer, na który trzeba wydać przynajmniej 2k (szału nie będzie na pewno)?
W przypadku Beriona odpada koszt zakupu komputera. Plusem rozpoczęcia programowania na platformę Android jest to, że SDK masz na każdą platformę.

Oczywiście w przypadku kiedy ktoś nie ma komputera to należy doliczyć jego koszt. Jednak dalej wyjdzie to zdecydowanie taniej niż rozpoczęcie programowania na iOS.
Cytat:
I jak szybko on się zwróci? Może jednak zastosować podobną miarę, jak już chcesz coś porównywać, bo od jakiegoś czasu zaczynasz mocno przeginać w stronę androida.
Jak dla mnie osoba z ulicy nie wzbogaci się na pisaniu oprogramowania na urządzenia mobilne. chyba, że zrobi na prawdę świetną aplikację i właduje do niej reklamy na których w miesiąc wyciągnie 300$. Tylko to akurat jest bardzo trudno uzyskać


Co do SDK na iOS to źle to napisałem. Założenie konta developera w Apple to 99$ - możliwość publikowania aplikacji w sklepie - nie masz alternatywy, więc jeżeli nie zapłacisz 99$ to jej nigdzie nie sprzedaż. Oczywiście nie biorę pod uwagę Cydii, która jest tylko dla urządzeń z JB.

Na Androida konto developerskie to koszt 25$. Tutaj nie musisz jednak takiego konta wykupywać. Aplikacje możesz umieścić na swojej stronie.


Wiem, że to może drobne różnice ale właśnie one decydują, że na start Android jest lepszym wyborem.

Cytat:
Napisany przez sobrus
Np biała linia grubości 1 piksela na czarnym tle nie da się przeskalować w dół żadnym algorytmem, aby dobrze wygladała.
Poczytaj ten link który podałem wcześniej


Cytat:
Co by jednak nie mówić, już te cztery podstawowe wersje to całkiem sporo.
W przypadki iOS wcale tak różowo nie ma jak by niektórzy chcieli.
http://www.mackozer.pl/2012/09/13/wi...ia-dewelopera/
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post