Trzeba się pogodzić z tym, że tak będzie na każdym kroku.
I tak będzie robić każda firma.
A myślicie że Google to co? Nie personalizuje?
Przecież w zasadzie to od nich się zaczęło
Poszukajcie sobie o "search bubble".
Google wie co chcecie wyszukać jeszcze zanim sami to wpiszecie, bazując na spersonalizowanej historii wyszukiwań i odwiedzonych stron.
Dlatego tak trafnie podpowiada treść wyszukiwania
Oznacza to też mniej więcej tyle że każdy może uzyskać inny wynik w wyszukiwarce, tworzony pod siebie, i spersonalizowane reklamy.
Przykładowo osoba interesujaca się motoryzacją po wpisaniu Panda dostanie linki dotyczące tylko Fiata, miłośnik zwierząt linki o czarno białych misiach, a informatyk o programie antywirusowym.
Oczywiście wszystko możliwie najbliżej jego aktualnej lokalizacji.
Możecie sobie zrobić test, poprosić znajomych o wpisanie w google tego samego hasła i porównać wyniki.
A narzędzi do profilowania ofiar ma więcej niż Apple. Google, YT, gmail, docs, picasa, android, google analytics, google maps, chrome, g+....
Wszystko z czego korzystacie tworzy Wasz dokładny profil. Fajnie nie?
W końcu google utrzymuje się głównie z reklam

Więc nie byłbym taki naiwny, żeby wierzyć, że na Androidzie google tak nie robi