Dyskusja: Radary w Polsce
Podgląd pojedynczego posta
Stary 07.12.2012, 14:39   #109
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,399
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
W takich Niemczech też są ograniczenia, i co? O dziwo Niemcy ich przestrzegają!
Dlaczego? Ano dlatego, że mają zaufanie do swoich służb drogowych i wiedzą, że jak jest ograniczenie np do 30 to widocznie w tym miejscu jest to konieczne.
A u nas co? Wiemy jak jest.
Co się dziwić kierowcom, że lekceważą ograniczenia, jak wszyscy wiedzą, że połowa z nich stoi bez sensu. Ta mentalność jest niestety nabyta, a nie wrodzona.

Można by długo rozmawiać na temat czym się różnią nasze drogi i służby drogowe od niemieckich.
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest offline   Odpowiedz cytując ten post