Panowie(Panie?

mam problem z przesylka z amazonu.de bo nie dotarla. Zamowienie zlozylem w grudniu na dwa produkty - jeden jak sie okazalo byl niedostepny i wszystko mialo byc wyslane razem w celu zaoszczedzenia na przesylce.
Po jakims czasie amazon(paczka bezposrednio od nich) zdecydowal ze wysle 1 przedmiot a drugi jak bedzie dostepny. 25 stycznia wyslali 2 przedmiot, mial dojsc do wczoraj. Rozumiem ze czas to plus/minus kilka dni ale gdzie to zglosic? Szlo standardowa paczka.
Opcje mam takie(czyli zadne)
Cytat:
Keine Informationen zur Lieferung. Warum?(oczywiste)
Artikel zurücksenden oder ersetzen(odeslanie)
Feedback zur Verpackung/Lieferung(komentarz)
Schreiben Sie eine Produktrezension(recenzja)
|
Nie ma opcji kontaktu ze sprzedajacym czy nie potrafie tego znalezc?
Z amazonu korzystalem tylko kilka razy(2 z .uk i teraz drugi raz z .de). Na uk jest opcja kontaktu ze sprzedajacym i zlozenia skargi - czy tu nie ma jej dlatego ze to amazon wysylal?
Temat czesciowo nieaktualny bo wlasnie listonosz przyniosl paczke
ALe czy ktos moze mi napisac gdzie taka opcja sie znajduje?