Podgląd pojedynczego posta
Stary 05.02.2013, 11:02   #432
loki7777
Guru
 
Avatar użytkownika loki7777
 
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
Panowie(Panie? mam problem z przesylka z amazonu.de bo nie dotarla. Zamowienie zlozylem w grudniu na dwa produkty - jeden jak sie okazalo byl niedostepny i wszystko mialo byc wyslane razem w celu zaoszczedzenia na przesylce.
Po jakims czasie amazon(paczka bezposrednio od nich) zdecydowal ze wysle 1 przedmiot a drugi jak bedzie dostepny. 25 stycznia wyslali 2 przedmiot, mial dojsc do wczoraj. Rozumiem ze czas to plus/minus kilka dni ale gdzie to zglosic? Szlo standardowa paczka.
Opcje mam takie(czyli zadne)
Cytat:
Keine Informationen zur Lieferung. Warum?(oczywiste)
Artikel zurücksenden oder ersetzen(odeslanie)
Feedback zur Verpackung/Lieferung(komentarz)
Schreiben Sie eine Produktrezension(recenzja)
Nie ma opcji kontaktu ze sprzedajacym czy nie potrafie tego znalezc?
Z amazonu korzystalem tylko kilka razy(2 z .uk i teraz drugi raz z .de). Na uk jest opcja kontaktu ze sprzedajacym i zlozenia skargi - czy tu nie ma jej dlatego ze to amazon wysylal?



Temat czesciowo nieaktualny bo wlasnie listonosz przyniosl paczke ALe czy ktos moze mi napisac gdzie taka opcja sie znajduje?

Ostatnio zmieniany przez loki7777 : 05.02.2013 o godz. 11:13
loki7777 jest offline   Odpowiedz cytując ten post