Podgląd pojedynczego posta
Stary 24.02.2013, 16:07   #6154
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Reklama nie musi informować o produkcie Reklama ma zwrócić uwagę widza na produkt. Szczegółowe informacje moge sobie znaleźć jeżeli mnie w jakiś sposób zainteresuje.
Ponadto reklama w jakimś stopniu sama jest wizytówką firmy, tak jak wygląd CV świadczy o jego autorze jeszcze zanim ktoś je przeczyta.
Te, które się nie spodobają - mogą wylądować w koszu tak jak natrętne reklamy.

Jeżeli Apple ma tak rozpoznawalną markę i uznaje swoje produkty za klasę premium, to wspominanie o jakiejkolwiek specyfikacji technicznej byłoby nie na miejscu.
To nie jest rzecz, która interesuje klienta. Czy spodziewacie się informacji o średnim spalaniu i przyspieszeniu do setki w reklamie Rolls Royce?
http://www.youtube.com/watch?v=_KiEXWCq6SQ

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 24.02.2013 o godz. 16:25
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post