Cytat:
Napisany przez sobrus
Nie rozumiem natomiast gdzie widać styl w reklamach Google?.
|
Ta reklama Nexusa to przecież American Dream, tyle że mniej napakowana symbolami niż ta reklama Samsunga z yellow cabem (jakoś z rok temu andy wklejał), no ale Google nie musi być tak nachalne. Ciekawe jest tam logo Miramax, to odwołanie do pokolenia 30+. I mnóstwo innych odniesień.
Wedle Karla Lagerfelda obecnie trendy we wzornictwie wyznaczają:
1. web
2. automotive
3. fashion.
Reklamy w typie telewizyjnym są już nieistotne - ta reklama Nexusa to majstersztyk, ale nic nowego nie wnosi.
Obecny webdesign stworzył Google. Apple miało mizerny wpływ, Microsoft jeszcze mniejszy.
Wzornictwo Apple jest w sumie konserwatywne i zamknięte, nie komunikuje się. Albo coś jest w ich stylu albo nie jest. Jedyny znany wyjątek to najdroższe modele BMW, ale to nieważne. I nic w tym dziwnego, ich rynek to tradycyjna Ameryka.
To epoka Google, po epoce MTV.