Podgląd pojedynczego posta
Stary 20.03.2013, 01:16   #1
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Męczę Impossible. Całkiem fajnie - ciężko mi przechodzi to przez gardło - casualowo, ale fajnie, że można grać na wyższym poziomie trudności zachowując wszystko z poprzedniego przejścia gry (nie mylić z Game+, który w tej grze oznacza co innego). Lubię też podział na rozdziały, więc jeśli nie czujemy się na siłach lub nie lubimy któregoś to można przejść do następnego.


Polecam montaż następujących zabawek:

Pierwsza broń to najlepiej shotgun (góra) z piłą (dół), trzonki najlepiej takie, które umożliwiają ulokowanie wszystkich czterech slotów z upgrade'ami (tak aby broń miała maksymalny DMG i jak najlepszy Rate of Fire - na początku jest z tym ciężko, ale po ukończeniu gry dochodzą mieszane schematy na +3). Do tego bonusy do obrażeń i koniecznie elektryczność.

Shotgun (ewentualnie kołkownica, ale z rozpryskiem) jest świetny na wszystko we miarę średnim zasięgu (na daleki nie ma sensu bo wszystko i tak do nas ochoczo przybiega). Przy bliskim spotkaniu najlepiej ciągnąć diaxem i po to tutaj elektryczność. Szczególnie dobre na "skorpiony", które są cholernie szybkie i zanim zdążymy wspawać drugą serię to licho zdąży się już na nas rzucić (bardzo dobra jest również na te rzygające, których shotgun nie bardzo chce rozczłonkowywać).

Na drugą broń polecam dziewiczy Contact Beam. Montaż podobny, z tym że zamiast elektryczności lepiej dać stazę. Upgrade'y lepiej dać w prędkość przeładowania i magazynek.

Góra jest dobra na te kończyny ze wrzodami (bossowie/sub-bossowie) i obce nekromorfy. Dół jak oblegnie nas stado tych dzieci, wtedy wszystkie dookoła zamieniają się w krwawą zupę (w przypadku tych czarnych, które mogą przeżyć staza daje nam czas na poprawkę) i jest czas na przeładowanie.

Mnie najlepiej się morduje tak jak powyżej opisałem, ale pewnie są też inne równie skuteczne konfiguracje. Mimo początkowych narzekań na chaos w tym systemie budowania broni, zmieniłem zdanie i uważam że jest ciekawszy niż stary z predefiniowanymi sprzętami. Trzeba tylko poświęcić na to trochę czasu i skompletować potrzebne części.


Mam nadzieję, że żaden psychiatra tego nie czyta.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Berion : 20.03.2013 o godz. 01:22
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online