Podgląd pojedynczego posta
Stary 31.03.2013, 16:19   #149
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,031
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez georg Podgląd Wiadomości
Wypowiedzenie też już mam wypisane, wysyłka po świętach i czekam na ruch ze strony nc+, jak będzie kiepska oferta to witaj CP!.
Cytat:
Napisany przez rcobex Podgląd Wiadomości
Ja też zaraz po świętach lecę na pocztę.
Cytat:
Napisany przez siwymariusz Podgląd Wiadomości
A niech gryzą , a z drugiej strony nawet jak się ugną pod presją to tylko patrzeć jak coś nowego wymyślą. No mam na myśli jak uwalić klientów . Ja tam drugiego kwietnia wysyłam rezygnacje , ale to moja wola .
Mam przedziwne wrażenie, że początku kwietnia nc+ nie zaliczy do szczególnie udanych. Ciekawi mnie, ile jeszcze osób czeka na "po świętach" z rozwiązaniem umowy (przed zwykle nie ma na to czasu, o czym zresztą spółka dobrze wiedziała).

Swoją drogą wypowiedzi pracowników, w tym samego prezesa, do mediów są podręcznikowo pijarowskie, ale autentycznej treści precyzyjnie odpowiadającej rzeczywistej sytuacji w nich żadnej:

Cytat:
Napisany przez http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13655766,Problemy_z_platforma_NC___Dla_Ca nal___to_zadna_nowosc.html#BoxSlotIIMT
A co z tymi, którzy już wypowiedzieli umowy nowej platformie? - Odejścia abonentów są w naszej branży naturalne. Każdego roku z usług platform N i Cyfra+ rezygnuje po 14-15 proc. wszystkich abonentów, czyli 350-400 tys. osób. Innymi słowy, codziennie ok. tysiąca osób nie przedłuża umowy. Po pierwszych kilku dniach od debiutu NC+ ta liczba jest mniejsza, za to liczba nowych klientów podpisujących z nami umowy jest średnio dwa razy większa od przeciętnej - mówi "Gazecie" Verley.
W każdej branży odejścia są naturalne. Kiedy kilka lat temu przeszedłem w Plusie z abo na kartę (co się realizuje poprzez wypowiedzenie umowy) Plus też mógłby zaliczyć mnie na poczet utraconych klientów - tyle, że w rzeczywistości pozostałem w sieci. Wyrażenie "nie przedłuża umowy" to też nie to samo, co "przechodzi do konkurencji", a nawet jeśli, to migracja między platformami co prawda istnieje, ale liczy się bilans takiej migracji, czyli policzenie także tych klientów, którzy przychodzą z innej platformy. Zdanie "Każdego roku z usług platform N i Cyfra+ rezygnuje po 14-15 proc. wszystkich abonentów" zdaje się nie uwzględnia ilu z nich tylko zmienia platformę. W innym przypadku obie już dawno nie miałyby żadnego klienta. Innymi słowy - bardzo ciekawa wypowiedź mająca pokazać jak to nie istnieje żaden problem, bo klienci zawsze odchodzili i teraz nie dzieje się absolutnie nic negatywnego. A jedyny problem, jak można wywnioskować z innych wypowiedzi, to brak możliwości odpowiedzi na wszystkie pytania klientów, co w domyśle ma mówić, że są oni tacy zafascynowani nową ofertą, a nie że są nią rozzłoszczeni...

Cytat:
Napisany przez siwymariusz Podgląd Wiadomości
No chyba nie , w moim przypadku miałem abo za 59 zł to w liście dostałem " propozycje " tego za 79 zł ( ale z upustem do 64 zł na 18 mc ) . Ale jak wcześniej pisałem mi te super kanały nie są potrzebne . Jak napisałem,że chce z upustem ten za 59 zł , to piszą żebym wszedł na nc+ i zostawił dane kontaktowe? przecież mają to po co?
Być może dane kontaktowe są im potrzebne, bo gdybyś rozwiązał z nimi umowę, to tracą możliwość kontaktowania się z Tobą, a tak zostawiasz im je niejako osobno w ramach zapytania?

BTW
Martwiłoby mnie bardziej, gdyby to CP zmieniał zasady gry - platforma celuje bowiem przede wszystkim (choć nie tylko) w mniej zamożnego klienta, a przez to statystycznie mniej świadomego. Cyfra i n miały klientów płacących więcej, a więc bardziej zamożnych i o większych wymaganiach, a co za tym idzie - bardziej świadomych. Taki klient zwykle ma wszelkie kompetencje do tego, żeby rozpoznać kiedy chce się zrobić z niego durnia.
Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post