Podgląd pojedynczego posta
Stary 24.04.2013, 18:36   #13
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
To nie tylko nie jest proste ale nawet nie jest obecnie możliwe. Aby odwzorować wszytko ładnie w 3D trzeba od groma danych i ludzi którzy będą modelować obiekty.
Moge sobie wyobrazić od biedy modelowanie dużych miast, ale stodoły w jakiejś zabitej dechami dziurze już nie bardzo.

Mi to wygląda jakby na mapę wysokości naciągnąć teksturę. Taki powiedzmy bump mapping. Jak bumpmapa nie pokryje się ze zdjęciem to mamy faliste ulice
Oczywiście ciężko wymagać, aby teraz testerzy przejrzeli każdy metr kwadratowy świata szukając gdzie sie nie pokryło, bo mapa wysokości i zdjęcie są np z innego okresu, albo nie były wystarczająco dokładne.
Więc efekt jest czasem marny.

Ale duże miasta wyglądają bardzo fajnie

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 24.04.2013 o godz. 18:38
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post