Dyskusja: Android Flame War
Podgląd pojedynczego posta
Stary 18.05.2013, 11:55   #625
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Znowu wypowiadasz się bez znajomości tematu. Otóż od wersji 4 Android renderuje UI przez GPU. Jeżeli natomiast developer źle napisze aplikacje to mogą wystąpić problemy. Np. w momencie kiedy osoba przesuwa menu aplikacja generuje wiele obliczeń związanych z innymi danymi, albo czeka z menu aby wyświetlić ikony, albo kilkukrotnie tło jest nadpisywane...

Wszystko fajnie pokazuje ten filmik, gdybyś go obejrzał to byś to wiedział i nie pisał durnot jak wyżej.

Aha, i iOS w wielu miejscach oszukuje i stąd wrażenie o płynności.


---

Kolejne laborki z Google I/O z którymi warto się zapoznać
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl

Ostatnio zmieniany przez andy : 18.05.2013 o godz. 13:20
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post