Dyskusja: Android Flame War
Podgląd pojedynczego posta
Stary 06.06.2013, 13:00   #683
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Niektóre gry działają na Katanie, niektóre na Windowsie. Oczywiście sam Windows być może jest wczytywany z płyty, to już nie ma znaczenia.

Przykładem gry na Windows CE + DirectX jest na przykład Sega Rally 2.

Przy czym te na Katanie działają troche lepiej, ponieważ Windows jako system z prawdziwego zdarzenia (multitasking itd) wprowadza pewien narzut.
Jednak jest on niczym w porównaniu z tym co robi Android.
Na obudowie Dreamcasta jest szare logo Windows CE (wiem bo mam , tutaj widać).

Technicznie DC to w uproszczeniu bardzo wypasiony PocketPC, z dodatkowym PowerVR i Audio DSP Yamahy. Procki SuperH były też w PPC (np. HP Jornada).
SH4 ma zawrotną dziś wydajność 360MIPS połączone z 16MB RAM, podczas gdy pierwszy z brzegu 2 rdzeniowy telefon z Androidem ma ~5000 MIPS i 512-1024MB RAM o GPU nie wspomne.
PowerVR w DC przerobi aż 3mln trójkątów na sekundę, a tel z Androidem juz ok 50-250mln (!!!) - i tego jakoś w grach nie widać, a nawet w UI gdzie mamy dwa teksturowane trójkąty na krzyż bez oświetlenia...

Tel to nie konsola, dla mnie wydajność Androida w 3D jest do zaakceptowania i pretensji nie mam, ale się też nie zachwycam, bo PSP jest duuuuużo słabsze

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 06.06.2013 o godz. 13:53
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post