Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.06.2013, 00:08   #11
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,025
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Ale mi to właśnie wygląda na całkiem poprawne zachowanie samochodu bez TC. To zresztą raczej nie mogły być buksujące koła - przy takim braku przyczepności jednej z osi na zakręcie bolidem natychmiast by obróciło, ewentualnie ściągnęło by go znacznie bardziej w lewo jeśli byłaby to oś przednia. Może po prostu mocno rozgrzane na dohamowaniu opony zostawiły taki ślad, a dalej ślad był "przerywany", bo opony w jednym miejscu były bardziej rozgrzane (chwilowe zblokowanie kół) i tym fragmentem dłużej zostawiały ślad?
Jarson jest online   Odpowiedz cytując ten post