Podgląd pojedynczego posta
Stary 13.08.2013, 19:09   #11
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,031
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Pewno, że trzeba stosować się do zaleceń producentów, choć ci najchętniej zaleciliby złomować auto po stu tysiącach km i kupować w salonie nowe Na szczęście jeszcze są na tyle dobrzy, że przewidują jednak iż jakiś wariat może chcieć przejechać więcej i nawet uwzględniają to w tabelach, zalecając zmianę lepkości po pewnym przebiegu w związku ze zużyciem podzespołów

Staram się stosować do zasady trzymania się jednego oleju, przy czym to właśnie zawsze był olej GM, a ten lepszy dałem wychodząc z założenia, że może zastosowanie innego ale lepszego krzywdy silnikowi nie zrobi. I zostawiłbym go, gdybym zauważył jak ładnie się sprawuje
Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post