Widzisz to nie sa dodatki w paliwie ,chodzi o dodatek ktory znajduje sie w aucie w specjalnym zbiorniczku przewaznie kolo zbiornika paliwa lub zintegrowanym w nim i w niego wchodzi srednio kolo 5 litrow specjalnego plynu obnizajacego tepmerature rozkladu szkodliwych czasteczek w DPF , co tankowanie jest odpowiednia dawka dozowana do paliwa przez komputer

. Widzisz na zachodzie wystarczy obok niemcy jest AU i jak nie przejdzie to nie jezdzi a w polsce kogo to obchodzi smutne a potrzebne bo calego zlomu by sie wkoncu pozbyto zciaganego z europy .Najlepsze jest to ze polskie mechaniory wycinajacy DPF nie wiedza ze trzeba soft w kompie zmodyfikowac bo auto zaraz bedzie miec 2 stany oleju i silnik do remontu, komp uznaje ze MUSI wymusic regeneracje bo mu sie cisnienia nie zgadzaja zalewa uklad paliwem i jest zawsze zaskok ale jak to sie stalo ze auto nie jedzie i np. obrocilo panewke bo wiecej diesla w oleju niz oleju