Podgląd pojedynczego posta
Stary 02.12.2013, 20:41   #9
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Cytat:
Napisany przez Patrix Podgląd Wiadomości
Chyba sobie można zaznaczyć przy reklamacji, że dyski jest w macierzy?
Albo zaznaczyć, że specjalnie kupiłem dwutalerzowy i wersja 3talerzowa mnie NIE INTERESUJE?
Musi być jakaś możliwość wpływu na to
Nie, albowiem według seagate wersja 3 talerzowa ma dokładnie te same parametry techniczne co 2 talerzowa. Oni więc nie widzą żadnej różnicy, dają Ci produkt całkowicie zgodny z tym co zakupiłeś.
A różnica którą nawet dziecko zobaczy w HDTune - niestety przekracza ich możliwości percepcji Masz zwidy panie kliencie

Dlatego zamiast 2TB kupiłem 2x1TB. Teraz na pewno mam szybciej od 3 talerzowej 2TB

Już raz Samsung/Seagate mnie w jajo zrobił, miałem sławne super szybkie Samsung F3 640GB, które nie było ani szybkie ani dobre i padło po roku (yes, wersja 2 talerzowa do recenzji i 3 talerzowa do sklepów - i to jakieś 6 lat temu!)

Ale mam nadzieje że to moje ostatnie dyski z tej "stajni". Więcej tego błędu popełniać nie zamierzam, tym bardziej że w międzyczasie padł mi 500GB dysk USB od Samsunga.

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 02.12.2013 o godz. 20:45
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post