Podgląd pojedynczego posta
Stary 25.02.2014, 00:14   #14
szczuru
eŁDeZet Ma(j)ster
 
Avatar użytkownika szczuru
 
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,516
szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Cytat:
Napisany przez Berion Podgląd Wiadomości
Zastanowiłeś się przez chwilę nad sensem takiego przedsięwzięcia? Nie obraź się, pytam poważnie. Zobacz:

Pamięci ROM, jak sama nazwa wskazuje, nie da się modyfikować, więc albo trzeba zdumpować, potem to s-hack-ować, wgrać na jakiś np. EEPROM i zrobić nakładkę na oryginalną kość z fw lub opracować modchip, który będzie w pamięci patchować to i owo aby dawało pożądany efekt. I tutaj jest ten bezsens - po co hackować fw napędu, który umożliwiłby jedynie uruchamianie kopii gier, jak tyle samo środków trzeba włożyć w hackowanie fw konsoli, które daje niepomiernie większe możliwości? Dlatego opracowano modchipy na płytę główną, a nie sam napęd (np. na GameCube masz odmienną sytuację, są na oba i z niewiadomych przyczyn chipsy na ODD wyparły te na MOBO).
Koszta I nie, nie żartuję - Xeno w wersji DIY na moje oko kosztuje jakieś ~15zł dodatkowo w tym konkretnym przypadku stopień skomplikowania instalacji chipa - Xeno lutujesz w 30 sekund, zero kabli, zero czegokolwiek.
__________________
szczuru jest offline   Odpowiedz cytując ten post