Cytat:
Sebastian997 napisa***322;(a)
A wiesz dlaczego ? Bo LG ma dość specyficzną gwarancje. Tzn. jeśli komuś sprzedasz sprzęt LG i on sie za jakiś czas zepsuje, to klient nie przyniesie go z gwarancją do ciebie tylko musi go zanieść wprost do firmowego serwisu LG. Tym samym sprzedawca jest odciążony z wiekszości obowiązków wynikających z gwarancji. Owszem, sprzedawca może przyjąć taki uszkodzony sprzęt i samemu przekazać go do serwisu ale to już tylko jego dobra wola, i raczej bym na to nie liczył
|
Masz oczywiście rację, ale ja sądzę, że każdy szanujący się sklep załatwi to za klienta. Jest jedna ŚWIĘTA reguła - jeśli klient wyjdzie zadowolony, to kiedyś jeszcze wróci. Miałem kiedyś awarię LG i sklep, w którym kupiłem napęd załatwił to za mnie z uśmiechem i bez najmniejszych oporów.