Dyskusja: Wybrałem LiteOna.
Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.03.2003, 21:43   #22
Tomek777
Alojzy
 
Data rejestracji: 12.11.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 399
Tomek777 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Sebastian997 napisa***322;(a)
A wiesz dlaczego ? Bo LG ma dość specyficzną gwarancje. Tzn. jeśli komuś sprzedasz sprzęt LG i on sie za jakiś czas zepsuje, to klient nie przyniesie go z gwarancją do ciebie tylko musi go zanieść wprost do firmowego serwisu LG. Tym samym sprzedawca jest odciążony z wiekszości obowiązków wynikających z gwarancji. Owszem, sprzedawca może przyjąć taki uszkodzony sprzęt i samemu przekazać go do serwisu ale to już tylko jego dobra wola, i raczej bym na to nie liczył
Masz oczywiście rację, ale ja sądzę, że każdy szanujący się sklep załatwi to za klienta. Jest jedna ŚWIĘTA reguła - jeśli klient wyjdzie zadowolony, to kiedyś jeszcze wróci. Miałem kiedyś awarię LG i sklep, w którym kupiłem napęd załatwił to za mnie z uśmiechem i bez najmniejszych oporów.

Ostatnio zmieniany przez Tomek777 : 19.03.2003 o godz. 21:47
Tomek777 jest offline