Podgląd pojedynczego posta
Stary 10.10.2014, 23:17   #14
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez Max
Jest pare firm na swiecie robiacych komputery i bioracych pelna odpowiedzialnosc w kwestii wsparcia za konstrukcje. Apple, HP, DELL, Alienware...
Ogarnij się. Jakie pełne wsparcie ma Apple? U siebie w Dellu jak w poniedziałek zgłoszę awarię to na wtorek mam serwisanta i na miejscu mi wymienia co trzeba.

Cytat:
Vobisy to skladaki - taki kraj. Jak sie upomnisz dlaczego po aktualizacji KB7F4356A program systemiwy ktory wczesniej dzialal nagle przestal to umyja rece. To odroznia producenta komputera od skladacza czesci.
Zazwyczaj producent nie udziela wsparcia na zainstalowane oprogramowanie.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post