Cytat:
Napisany przez joujoujou
Dwie godziny grzebania w schematach i wiem tylko że na GND jest masa na stałe, na 10 pojawia się +12V przy przekręconej stacyjce.
To jest przełącznik klimy, który przy braku klimy ma być wykorzystany do włączania czegoś innego.
Dodatkowo - przełącznik nie jest stabilny - pierwsze naciśnięcie go włącza, drugie wyłącza. A mnie zależy na tym by po wyłączeniu zapłonu i powrocie do auta (jutro np.) pozostał w pozycji włączonej. Od kolegów którzy wykorzystują ten wyłącznik normalnie wiem że on się tak zachowuje.
Cały numer polega na emulacji nieistniejących układów.
A ja kombinowałem podanie stałego +12V na 7 i oczekiwałbym przełączalnego +12V na 6.
Jeśli ktokolwiek czuje się na siłach coś wykombinować to mogę wrzucić więcej schematów, ale samego przełącznika lepiej rozrysowanego nie ma.
|
Mi schematy nie potrzebne lepiej podaj co to za auto i zaraz zobacze co mam
Czyli G+ tak jak pisze wyjscie z alternatora .
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs.
|