Cytat:
Napisany przez gallus
Czyli te IG+ (10) wygląda jakby była wyprowadzona z regulatora napięcia alternatora jeżeli piszesz, że musi być nawet odpalony żeby dostać tam napięcie
|
Tego nie napisałem. Kompresor może się uruchomić tylko przy pracującym silniku, co jednak wcale nie oznacza że AC nie może pozostawać na stand-by już po przekręceniu stacyjki.
Cytat:
Napisany przez gallus
więc jak byś je połączył na sztywno z AKU to układ będzie miał zasilanie a wzbudzisz go zwarciem do GND przez SW. Takie zasilanie na stałe nie powinno raczej rozładować aku bo układ pobiera pewnie ok. 200mA, choć warto by to było sprawdzić...
|
Tego właśnie nie chcę ze względów energetycznych - i i tak potrzebne mi przełączane +12 (albo masa), ale tylko przy włączonej stacyjce.
Cytat:
Napisany przez misiozol
Mi schematy nie potrzebne lepiej podaj co to za auto i zaraz zobacze co mam
[...]
|
Jakakolwiek corolla E11 poza klekotem.