Podgląd pojedynczego posta
Stary 03.12.2014, 00:33   #17
misiozol
Moderator
 
Avatar użytkownika misiozol
 
Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,858
misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>misiozol jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Czyli jakies 120mA typowy samochodowy przekaznik 30A , w zasadzie to sprawa jest prosta jek nie chce ci sie za wiele kombinowac zobatrz miernikiem/probowka 5W gdzie sie pojawia zasilanie/masa po przelaczeniu i dociagnij do przekaznika kablem przeciwny potecjal . I z tego schematu co zapodales wynika jasno ze przelacznik nie jest zwyklym przelacznikime tylko zespolonym przelacznikiem odpowiadajacym za zabezpieczenie przeciw uruchomieniu sprzegla na kompresorze kiedy silnik nie pracuje

Jedyne gdzie widze moglo by wychodzic zasilanie z tego przelacznika to pin 6 lub 2 , a schemat juz wyglada jak wersja e12 z malymi detalami typu zamienione piny
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs.

Ostatnio zmieniany przez misiozol : 03.12.2014 o godz. 00:59
misiozol jest offline   Odpowiedz cytując ten post