Dyskusja: Android Flame War
Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.12.2014, 11:21   #12
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Teraz należy sobie zadać pytanie czy jeżeli gra na jednym urządzeniu działa 100% szybciej to w ogóle można powiedzieć że to jest ta sama klasa...?
Skoro dane urządzenie ma liczbę*pikseli większą o prawie 100% to należy sobie zadać pytanie czy to ta sama klasa? Jakoś kiedy iPhone wyprzedzał inne topy pod tym względem to był to plus, jak ta przewaga od dość długiego czasu jest w innych urządzeniach to się ją marginalizuje.

Cytat:
Celowo wybrałem test graficzny, bowiem w teście aplikacji użytkowych zapewne oba telefony są masakrycznie szybkie (biorąc pod uwagę jak wszystko zasuwa na moim Zenfonie).
Ale jak ktoś kupuje topa to nie po to żeby mu się gierki przycinały.
Czyli oceniasz dany telefon tylko po teście graficznym?

No ale ok. Weźmy referencyjną słuchawkę jaką jest Nexus 6 - http://www.gsmarena.com/motorola_nex...iew-1164p5.php

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-10-58-41.png

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-10-58-55.png

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-10-59-19.png

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-10-59-35.png

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-10-59-52.png

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-11-00-09.png

Android Flame War-zrzut-ekranu-2014-12-27-11-00-26.png

Jak widać*tylko w kilku testach iPhone 6 Plus jest minimalnie lepszy...

Cytat:
Przy czym iPhone wciąż ma ogromną przewagę w aplikacjach jednowątkowych (akurat o takich testach w świecie Androida mało się mówi w dobie ośmiordzeniowych procesorów na słabawych rdzeniach).
A to akurat moim zdaniem najważniejszy test.
Tę przewagę szczególnie widać przy pracy z programami. Skoro jest taka przewaga w operacjach jednowątkowych to aplikacje powinny się uruchamiać*szybciej. Czyżby iOS potrzebował więcej mocy jednowątkowej niż Android?

Malutki teścik szybkości otwierania aplikacji iP6 vs N6

Nigdzie nie znalazłem testu iP6+ vs N6 ale zakładam, że iP wypadnie słabiej ze względu na posiadanie tych samych bebechów przy większej matrycy.

Cytat:
PS. Mam ekran 720p 5'', 294ppi brat ma LG G2 z 424ppi i choć widzę delikatną różnicę to moim zdaniem FHD jest zbędne. Nawet jeżeli małe litery są troche wyraźniejsze - to i tak za małe do czytania. Oczywiście to subiektywna ocena.
Wziąłem sobie pracowy LG G2 Mini i przy ok 20cm od telefonu widzę piksele przy większości ikonkach.


No i na koniec urządzenie należy porównywać jako całość. Ja w swoim mam w pełni działające NFC, mogę sobie zrobić pilot do praktycznie każdego urządzenia które jest sterowane pilotem, mam 3GB RAM i nie ma czegoś*takiego jak przeładowanie kart - multitasking działa idealnie.

A iPhone?
http://imagazine.pl/2014/09/30/iphon...niz-iphone-5s/

Cytat:
Ciekawa sprawa. Okazuje sie, że na iPhone 6/6+ system daje aplikacjom o ok 200MB RAMu mniej niż to bylo na iPhone 5/c/s! Sam działający system zajmuje na iPhone 6 ok 200MB, podczas gdy na iPhone 5 100MB. Apki moga max zarezerwować ok 400MB na iPhone 6/6+, natomiast na iPhone 5 az 600MB! Dlatego ważna wiadomość dla deweloperów ***8211; jeśli mamy apki wykorzystujące dużo pamięci RAM, koniecznie trzeba je testować na fizycznym iPhone 6 lub 6+. Apple powinno było dać jednak 2GB Ramu. Teraz apki, które działają stabilnie na iPhone 5, mogą się zawieszać na iPhone 6/6+.
To już wiem, dlaczego mój iPhone 6+ jak dużo robię jednocześnie na nim różnych rzeczy, potrafi się powiesić***8230; źle to zrobiłeś Apple***8230;
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post