Cytat:
Napisany przez demek
Trudniejsze niz te obecne. Malo sie na tym znam ale przysluchiwalem sie rozmowie na ten temat ludzi, ktorzy maja pojecie.
Czasy samochodow bezawaryjnych skonczyly sie pod koniec lat 90, jedynie te przeznaczone do transportu trzymaja stary poziom.
|
recykling wygląda tak jak wyglądał x lat temu,z tym że są zakłady skupujace płyny stal itp daja zaświadczenia na oddane odpady bo wszyscy są kontrolowani
poza tym dalej ze złomowanego samochodu wykręca sie dobre części i sprzedaje, płyny zlewa oddaje a stal do huty to tyle w temacie
samochody przeznaczone do transportu tak samo sie psuja jak osobowki
dobre samochody były produkowane do około 2002 potem ekosreko i trwałość czesci obliczona na bardzo małe przebiegi
kiedyś japonczycy robili samochody które żyły na 200-300 tysiecy bo tak je zaprojektowano
niemieckie dupowozy nawet półbanki i milion żyły teraz taki 1.2TFSI jak dozyje 200tysiecy to mi włosy na głowie odrosną
edit no i nie liczmy na to że że jak kupimy salonowke i pojedziemy na pierwszy mały czy duży serwis to zapłacimy tyle co w normalnym warsztacie ,a podczas gwarancji serwisować w ASO trzeba