Cytat:
Napisany przez M@X
Tu sie dopiero wtrace. Jak chcesz sie sadzic to z producentem lub jego serwisem - sprzedawca nie ma tu nic do rzeczy.
|
Hmm a to nie jest czasem tak, ze to sklep daje gwarancje a producent nie musi? W którym poście była o tym mowa (nie w tej dyskusji). Idąc tym tropem: producent nie musi dawać gwarancji, sklep nie musi dawać gwarancji - to po co jest ta gwarancja? Tak by ładniej wyglądało na reklamie?
Swoją drogą skoro to Microsoft nie uznał gwarancji, to dla czego na decyzji o odmownie naprawy gwarancyjnej i jej unieważnieniu nie ma nic o Microsoft, tylko jest papier z logiem komputronik i podpis ich pracownika?
Skoro tylko producent odpowiada - to powinno być pismo od Microsoft o unieważnieniu gwarancji wraz z paragrafem na mocy której taka a nie inna decyzja.
Co do sądzenia, jak pisałem, jeszcze nie wiem, jak to się zakończy - jutro idę do urzędu ochrony konsumenta i się dowiem co i jak dokładnie...