Podgląd pojedynczego posta
Stary 13.10.2015, 22:30   #60
mgit
Guru
 
Avatar użytkownika mgit
 
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mgit jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez M@X Podgląd Wiadomości
Tu sie dopiero wtrace. Jak chcesz sie sadzic to z producentem lub jego serwisem - sprzedawca nie ma tu nic do rzeczy.
Hmm a to nie jest czasem tak, ze to sklep daje gwarancje a producent nie musi? W którym poście była o tym mowa (nie w tej dyskusji). Idąc tym tropem: producent nie musi dawać gwarancji, sklep nie musi dawać gwarancji - to po co jest ta gwarancja? Tak by ładniej wyglądało na reklamie?

Swoją drogą skoro to Microsoft nie uznał gwarancji, to dla czego na decyzji o odmownie naprawy gwarancyjnej i jej unieważnieniu nie ma nic o Microsoft, tylko jest papier z logiem komputronik i podpis ich pracownika?

Skoro tylko producent odpowiada - to powinno być pismo od Microsoft o unieważnieniu gwarancji wraz z paragrafem na mocy której taka a nie inna decyzja.

Co do sądzenia, jak pisałem, jeszcze nie wiem, jak to się zakończy - jutro idę do urzędu ochrony konsumenta i się dowiem co i jak dokładnie...
__________________

Ostatnio zmieniany przez mgit : 13.10.2015 o godz. 22:40
mgit jest offline   Odpowiedz cytując ten post