Podgląd pojedynczego posta
Stary 01.01.2016, 18:51   #571
blackened2687
CDRinfoTeam
 
Avatar użytkownika blackened2687
 
Data rejestracji: 19.04.2014
Lokalizacja: Planeta Ziemia
Posty: 303
blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>blackened2687 ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Lightbulb

czary2mary, spróbuj rozwiązać ten problem w taki sposób:

Wyrznij kawałeczek twardego cienkiego plastyku, rozepnij zamek konektoru i wstaw go nad kablem silnika - tak, żeby konektor uchwycił się bardzo sztywnie, żeby przycisk kontaktów kabla był bardzo mocnym. Jeszcze dawno odremontowałem w taki sposób 2 szt. LiteOn i 1 szt. Optiarc. Jak materiał wykorzystałem ochronny plastikowy list z starego niesprawnego zasilacza ATX.

Zobacz ilustrację jak to zrobiłbym:
Dołączone obrazki
File Type: jpg konektor.jpg (67.0 KB, 154 oglądane)
blackened2687 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online