Podgląd pojedynczego posta
Stary 26.03.2016, 20:15   #14
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,341
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Podejrzewam, że coś się sypie u nich i nie jest to kwestia modemu/routera. Zwłaszcza że wymienili i niby bez zmian.
Może rozsynchronizowanie linii.... Trzeba ich gnębić do skutku, bo z reguły im się nie chce nic robić i czekają, aż ktoś odpuści i da sobie powiedzieć, że tak ma być. A przy okazji grubszego przeglądu, kiedyś tam, wszystko samo wróci do normy.
Oni zawsze najchętniej twierdzą, że masz np windę do dupy itd, albo twój młynek do kawy zakłóca...
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest offline   Odpowiedz cytując ten post