Podgląd pojedynczego posta
Stary 09.01.2018, 09:12   #14
zenonz
Wymiatacz

Data rejestracji: 05.02.2017
zenonz niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez jadburner Podgląd Wiadomości
Thanks for the label and the information. I noticed from your label that your drive is (presumably) hardware version or revision A of that drive. I'm not exactly sure what that means, but I believe mine is version B (or C). It would be interesting to know what the differences are.

Dzięki za etykietę i informacje. Z waszej etykiety zauważyłem, że napęd jest (prawdopodobnie) wersją sprzętu lub wersją A tego napędu. Nie jestem do końca pewien, co to oznacza, ale uważam, że moja to wersja B (lub C). Byłoby interesujące dowiedzieć się, jakie są różnice.
I made a quick scan on the internet, and my guess is that hardware version A is linked only to units without LS, while TS-LB23L appear to have versions B and C. Looking at HP OEMs it seems that there were both versions B and C, depending on manufacturing date. From the units available on e-bay it looks that they made transition from H/W version B with F/W 0400 to HW ver. C with F/W 0600 between June 2010 and February 2011.

On this page it's visible that there were even HP units with F/W 0500, but 0600 seems to be the latest one.

Zrobiłem szybkie skanowanie w Internecie i domyślam się, że sprzętowa wersja A jest połączona tylko z jednostkami bez LS, podczas gdy TS-LB23L wydaje się mieć wersje B i C. Patrząc na wersje HP, wydaje się, że były obie wersje B i C, w zależności od daty produkcji. Z jednostek dostępnych na e-bay wygląda na to, że zrobili przejście z wersji H/W ver. B z F/W 0400 na H/W ver. C z F/W 0600 między czerwcem 2010 a lutym 2011.

Na tej stronie widać, że były jeszcze jednostki HP z F/W 0500, ale 0600 wydaje się być najnowszym.
zenonz jest offline   Odpowiedz cytując ten post