Podgląd pojedynczego posta
Stary 26.01.2018, 20:25   #30
basia21
Użytkowniczka
 
Avatar użytkownika basia21
 
Data rejestracji: 05.02.2010
Lokalizacja: U Tiffany'ego
Posty: 457
basia21 jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>basia21 jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>basia21 jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>basia21 jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Byłam wczoraj ponownie w serwisie. Teraz - tak mi się wydaje - mam właściwą wersje oprogramowania (Windows Home wersja 64- bitowa) Wyjaśnień nikt mi nie udzielił, bo nie zastałam serwisanta. Rano, tuż po otwarciu, jeszcze go nie było, a kiedy odbierałam, krótko przed zamknięciem, już go nie było. Pracuje podobno do 15,00. Sprzedawca też był inny niż poprzedniego dnia. Można jakoś sprawdzić, czy to właściwy klucz produktu?
__________________
"Każdy, kto nie wierzy w cuda, nie jest realistą."
Audrey Hepburn
basia21 jest offline   Odpowiedz cytując ten post