Podgląd pojedynczego posta
Stary 24.04.2003, 18:11   #4
Salvad0r
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika Salvad0r
 
Data rejestracji: 11.11.2002
Posty: 276
Salvad0r zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: Re: 2 kawalki 2 reklamy

Cytat:
andrzejj9 napisa***322;(a)
A swoja droga to wiecie, ile kosztowalo nakrecenie tej reklamy? 10 milionow zlotych! :o Jaki jest kurcze sens wydawania tylu pieniedzy na jakakolwiek reklame?! Czy naprawde sa tacy ludzie, ktorzy widzac cos takiego w telewizji zdecyduja sie kupic akurat te wode?
Oj, jeszcze jak :-) Smutne ale prawdziwe. Co tam koszty nakrecenia, czy ty zdajesz sobie sprawe ile kosztuje jedna emisja w "prime-time" np. w TVN? Za glowe bys sie zlapal, a firmy zamawiaja setki takowych. Zapewniam Cie, ze koszty nakrecenia reklamy to ulamek lacznych kosztow emisji... No ale z drugiej strony kupujac butelke tej wody (nawiasem mowiac nie rozniacej sie od butelki z Geant'a za 45gr) ok. 50% ceny to wlasnie zwrot kosztow reklamy. W przypadku Coca-Coli mowi sie, ze nawet jeszcze wiecej. Podobnie z pomielona tektura z Mac Donald's, itp. Jaki wniosek? Rozsadny czlowiek unika jak ognia produktow reklamowanych i kierujac sie zdrowym rozsadkiem kupuje na wlasna reke. W kazdym razie ja tak postepuje i mysle, ze jest to optymalne rozwiazanie. Oczywiscie zdarzy sie czasem, ze produkt reklamowany faktycznie jest dobry (np. piore wylacznie w Vizirze i jestem bardzo zadowolony) no ale to wyjatek ktory jedynie potwierdza regule :-)

P.S. Zapomnialem dodac, ze w niemieckim Vizirze a nie tym z promocji w polskim hipermarkecie, jest pewna roznica w jakosci :-)
__________________
In Theory, there is no difference between Theory and Practice. In Practice, there is.
Salvad0r jest offline   Odpowiedz cytując ten post