Cytat:
andrzejj9 napisa***322;(a)
A swoja droga to wiecie, ile kosztowalo nakrecenie tej reklamy? 10 milionow zlotych! :o Jaki jest kurcze sens wydawania tylu pieniedzy na jakakolwiek reklame?! Czy naprawde sa tacy ludzie, ktorzy widzac cos takiego w telewizji zdecyduja sie kupic akurat te wode?
|
Oj, jeszcze jak :-) Smutne ale prawdziwe. Co tam koszty nakrecenia, czy ty zdajesz sobie sprawe ile kosztuje jedna emisja w "prime-time" np. w TVN? Za glowe bys sie zlapal, a firmy zamawiaja setki takowych. Zapewniam Cie, ze koszty nakrecenia reklamy to ulamek lacznych kosztow emisji... No ale z drugiej strony kupujac butelke tej wody (nawiasem mowiac nie rozniacej sie od butelki z Geant'a za 45gr) ok. 50% ceny to wlasnie zwrot kosztow reklamy. W przypadku Coca-Coli mowi sie, ze nawet jeszcze wiecej. Podobnie z pomielona tektura z Mac Donald's, itp. Jaki wniosek? Rozsadny czlowiek unika jak ognia produktow reklamowanych i kierujac sie zdrowym rozsadkiem kupuje na wlasna reke. W kazdym razie ja tak postepuje i mysle, ze jest to optymalne rozwiazanie. Oczywiscie zdarzy sie czasem, ze produkt reklamowany faktycznie jest dobry (np. piore wylacznie w Vizirze i jestem bardzo zadowolony) no ale to wyjatek ktory jedynie potwierdza regule :-)
P.S. Zapomnialem dodac, ze w niemieckim Vizirze a nie tym z promocji w polskim hipermarkecie, jest pewna roznica w jakosci :-)