Podgląd pojedynczego posta
Stary 09.05.2003, 21:42   #136
abs
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 08.04.2003
Posty: 7
abs w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
bas napisa***322;(a)
1. I tak musimy mieć zapas bo jak podłączysz nagle jednego dnia 15 osób to masz pełne gwarancje, że przez pierwsze 2-3 tygodnie będą ssać ile się da a później przeważnie się trochę uspokajają.
Jednego nie rozumiem, skoro placisz za 128kbps to musisz miec je caly czas, a wiec w czym problem?
Widac, ze ta firma w ktorej pracujesz to banda cwaniakow.
Providera nie powinno obchodzic jak klient uzywa lacza tylko gwarantowac to co jest w umowie. Nie wiem jak jest u was w umowie, ale z tego co widze to gwarantujecie 128kb (jeden z przypadkow), a tutaj nagle piszesz, ze sciagaja jak szaleni, co to znaczy? Sciagaja z szybkoscia 512kbps, gdy placa za 128kbps? Czy moze sciagaja z szybkoscia 128kbps (taka jaka jest w umowie)przez caly czas (czyli 24h na dobe), czyli tyle ile moga maksymalnie i za ile placa, wam to nie pasuje. Chyba wedlug was klient, ktory placi za 128kbps powinnien sciagac z maksymalna predkoscia kolo 60kbps (albo inna mniejsza niz 128)
Jeszcze jedno.
Kogo to obchodzi, ze firma musi placic ZUS, za pracownikow, ze lacze jest drogie. Klient placi to wymaga, proste. Jezeli jednak nie jest to takie proste to to problem firmy, a nie klienta.
abs jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online