Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.05.2003, 18:22   #19
madmax2
Godzina 5-ta minut 30-ści
 
Avatar użytkownika madmax2
 
Data rejestracji: 06.10.2002
Posty: 1,067
madmax2 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
puch napisa***322;(a)
No więc właśnie o to chodzi, że przeczytałem i nie wyczytałem, że uaktualnienie biosu jako takie anuluje gwarancję... gwarancję anuluje NIEUDANE uaktualnienie biosu.
Zastanawiam się, jaka jest wobec tego praktyka serwisów? Czy nie sprawdzają tego i nie próbują wmówić klientowi, że to jego wina... nawet wtedy, gdy awaria nie ma nic wspólnego z wgrywaniem nowego biosu.
Myśle, że 2/3 pracowników serwisu ma nikłe, jeżeli nie żadne pojęcie o uprgade biosu. Znam przypadek z serwisem LG, gdy nie znali nawet podstawowych warunków gwarnacji i wmawiali klientowi, że mają jeszcze czas na naprawę. Jak im pkazazał tekst gwarancji to zrobili wielkie oczy. W końcu jednak sprzęt z bólem, ale naprawili.
Pozdr.
__________________
Pozdrawiam.
Lepiej powiedzieć:
"To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz"
Lepiej powiedzieć:
"Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi"
Lepiej powiedzieć:
"Raczej nie zrobisz tego w ten sposób" zamiast "I tak do zaje...ania, całe życie z kretynami"
madmax2 jest offline   Odpowiedz cytując ten post