sprawdz czy nie lezy w sklepie - ja mialem taki przypadek z MEDIAMARKT oddałem litka 40x cdrw do naprawy dowiadywałem sie co tydzień czy jest odpowiedż po uplywie 17 dni i jakichś 50 min straconych na telofony do ww. uzyskałem numer do serwisu AB S.A. ,zadzwoniłem i usłyszałem "gdyby w mediamarkt nie mieli takiego burd... to by wiedzieli że nowa nagrywarka 48x24x48 dotarLa do nich po 5 dniach od zgłoszenia " zadzwoniłem odrazu do media ,a oni dalej swoje -ze nie ma - sprawa oparła się po drodze o kierownika serwisu w media ,kierownika dyżurnego , drugiego takiego i dopiero on odnalazł nagrywke i laskawie stwierdzil ze bedzie przygotowana do odbioru w punkcie serwisowym ,zarzucilem lachy ,w kolejke i do sklepu ,w punkcie serwisowym pokazuje kwit zgloszenia i co ..- niezbyt mila panienka informuje mnie że nagrywki niema- nerwy mi nieco popuścily , nie zachowałem sie jak gentelman i "poprosilem" o rozmowe z kierow. dyżurnym,ten przyleciał po 40min. i wyjaśnił pani ze nagrywarka jednak jest i dojżewa w magazynie od 2 tygodni ,oddali mi wreszcie nagrywke i ani dowidzenia ani pocałuj nas w .... . cala sprawa kosztowala mnie nieco nerwów , okazanego lekceważenia za strony pracownikow mediamarkt w gdańsku,zwiekszonego rachunku z tpsa(jak ja ich kocham),ale wiem jedno MEDIAMARKT-POWINNI TEGO ZABRONIĆ (następny klijent stracony)
ps.
SERDESZNE DZIĘKI i UKLONY DLA FIRMY AB S.A ZA SZYBKIE I PROFESIONALNE ZAŁATWIENIE SPRAWY !!!
__________________
misiekbury
|