Zlatwimy tych palantow z serwisu.
Witam. Kiedys mialem problem z nagrywarka LG 32x10x40. Objawy byly makabryczen - nie mogla zozpoznawac zadych nosnikow jak rozpoznala to nie nagrywala a jak nagrywala to z bledami. Oczywiscie nagrywarka nie byla moja a ze ten gosciu co mu pomagalem to byl leszczyk to zalatwilem to tak:
1. Testowalem nagrywarke na swoim sprzeczie (patrz opis),
2. Nic nie dzialalo na 100%,
3. Wizyta w serwisie,
4. Oczywiscie opinia serwisantow "nagrywarka jest sprawna" - chcieliby :-) zlamasy,
5. Wpakowalem sie im do sali gdzie naprawiaja sprzety,
6. Toco zobaczylam jak oni sprawdzaja sprzet to przechodzi ludzkie mozliwosci - oni po prostu podlaczli nagrywarke i wlozyli oryginalnego win98 a pozniej jakas CD do plyty glownej (oczywiscie tloczone :-) czyli powinny wszystkie dzialac) uruchomili i mowia do mnie "pan widzi jak dziala!",
7. To ja do niech tekst "prosze tutaj mam 5 cd firmowych i prosze cos na nie nagrac (TDK, PHILIPS, VERBATIM, DYSAN, i firmowa LG z zestawu),
8. Wynik byl nastepujacy - czesci nie chcaialo przeczytac, czesc odczytalo i nienagralo. I z tekstem do nich "jak wy kurcze sprawdzacie to nie cdrom tylko nagrywarka!" na co oni powiedzieli zeby chwile zaczekac. Powidzialem im jeszcze o Rzeczniku Praw Konumenta a jak to nie poskutkuje to, ze spotkasz sie z dziannikarzem jakiesj gazety i opowiesz o tym serwisie i calej firmie. To juz powinno poskutkowac!
9. W koncu otrzymalismy nowa nagrywarke Lite-On 40 zamiast LG oczywisie trzeba bylo jeszcze poczekac.
10. To tyle przeczytaj to i wyciagnij wnioski - moze pomoga moje rady.
__________________
***8225;***8225;***8225; Napisałbym coś tu, ale nie ma najmniejszego sensu sie rozpisywać w tym okienku... ***8225;***8225;***8225;
|