do pana Voytka: jesli czekasz od 16 VI to ja bym Ci radzil zadzwonic tam do nich i pogadac ja maja sie sprawy, byc moze nic nie znalezli (tak jak u mnie) i trzymaja tylko po to, zeby bylo widac ze cos robia, a w rzeczywistosci lezy i kurzy sie
a wracajac do raportu z wizyty w serwisie:
dokladnie wytestowalem kiedy pojawia sie problem (najpierw skopiowalem zawartosc plyty im na dysk, a potem probowalem cos nagrac), poszedlem do nich z kupa plyt i pokazalem o co mi chodzi (raz udalo sie nagrac, ale potem dwa razy zobaczyli piekny i wymowny 'write error') i juz nie mieli wyjscia - przyjeli z opisem jak to powtorzyc
teraz kazali mi czekac tydzien (to jedno dobrze potrafia) i zobaczymy co powiedza
jedyny wniosek z tej wizyty taki, ze jesli blad nie jest widoczny za kazdym razem i podczas kazdej proby, to trzeba im dokladnie pokazac (jak przedszkolakowi) ten blad u nich w serwisie , zadne screeny tu nic nie dadza, zadne opisy, musza to zobaczyc przy tobie, bo inaczej nie zechce im sie dokladnie tego przetestowac (cos tam sprobuja, cos nagraja, odczytaja jakas plytke i na tym sie skonczy test napedu)
|