Podgląd pojedynczego posta
Stary 27.07.2003, 11:44   #10
Sniper
Member of Blokers.net
 
Avatar użytkownika Sniper
 
Data rejestracji: 24.04.2002
Lokalizacja: Zawiercie
Posty: 939
Sniper niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
ja odpowiem z autopsji - bo dzwoniłem do sądu konsumenckiego kiedys było tak ze jest 14 dni roboczych na naprawe teraz jest zupełnie inaczej:

- oddając sprzed do sklepu masz do wyboru :
a.) oddajesz sprzęt do serwisu
b.) żądasz wymiany na nowy w sklepie a sklep sam serwisuje uszkodzony i lata ci koło tyłka

- niestety oddając sprzęt do serwisu - serwis moze zrobic to co u mnie - wg prawa jezeli "sprowadza części" moze trzymac do usr... śmierci i nie ma mozliwości wyegekwowania sprzetu

- na moje pytanie ze pójde do sklepu niech dadza mi nowy tv a z tamtym niech sie sami szarpia kobieta powiedziała ze nie mam mozliwosci bo nie mozna miec wszystkiego skoro sie zdecydowałem na servisowanie to musze czekac

- szkoda ze wczesniej o tym nie wiedziałem

- acha gwarancja przedłuzana jest o okres ile był w naprawie (a nie od nowa) i radze dokładnie sprawdzic ile wam dopisali bo ja tego nie zrobiłęm i tv był prawie 7 tygodni w servisie a zule napisali ze 2,5
Sniper jest offline   Odpowiedz cytując ten post