Cytat:
emer74 napisa***322;(a)
Byłem dzisiaj w sklepie i przedstawiłem problem.
Okazało sie że nie maja drugiego takiego samego modelu, powiedzieli że zaraz zamówią i jutro mam do nich dzwonić.
Czyli że jutro go będę mógł wymienic.
Ale co będzie jesli okaże się że i ten zamówiony ma te samą wadę
Czy w takim przypadku mam prawo domagać się zwrotu pieniędzy
Z innej beczki:Wie ktoś może coś na temat kodów serwisowych?
Tzn. jakim sposobem dostać się do menu serwisowego?
|
Używam też monitorka IIYAMY HM903DTA , a wczesniej MA901U i kod do menu serwisowego działał spoko. Skoro nie masz w menu języka "SVENSKA" to pewnie będzie to kombinacja innych języków. Zadzwoń do firmy Ton Color w Zielonej Górze - to autoryzowany seriws IIYAMY i pogadaj z jakimś kolesiem w czym rzecz, moze uda ci sie zdobyc kod do serwisowego MENU.
Pozdro