A ja mam takie pytanko: padla mi w poniedzialek Barracuda 80GB 7.7200 i odrazu zanioslem ja do sklepu (mialem dysk 2 miesiace i teraz juz wiem ze od poczatku byl walniety).
Jaki maja termin zeby oddac mi dysk naprawiony/nowy ?
Ile to jest dni roboczych i od jakiej daty sie to liczy ? Od dnia oddania do sklepu czy wysylki do serwisu ?
Moge na nich jakos wymoc danie nowego dysku jesli sie nie wyrobia w terminie ?
Sklep prowadzi znajomy kumpla i glupio byloby mi leciec do niego z morda i Rzecznikiem Praw Konsumenta straszyc.
__________________
Duron 1600MHz@2000MHz 1.625V |
Abit NF7-S rev.2.0 |
1GB Geil DDR400 |
Radeon 9800 SE@PRO 380/600@450/750 |
Barracuda 160GB 8MB 7.7200 |
LTR-40125S | SOHW-1693S |LCD 15" Sony SDM-X52 |
Chieftec Matrix HiFi + PSU 360W DF
|