Cytat:
Nikita_Bennet napisa***322;(a)
naprawa/wymiana w max 21 dni kalendarzowych.
|
hmm
A czy nie jest to czasem 21 jeden dni ale roboczych?
Bo kalendarzowe to dni wolne tez wliczamy?
A tak w ogole tak jak juz wczesniej Nikita zaznaczyl masz albo powinienes miec to w gwarancji.
Poza tym kumpel mial problem z plyta glowna oddal ja do sklepu i tak go tam krecili, ze mozna bylo sie przekrecic.
Trzymali prawie dwa miesiace jego plyte.
I wszystko dopiero sie skonczylo jak poszedl do tego sklepu ze znajomym prawnikiem w ciagu tygodnia plyta od razu zostala zrobiona a po wizycie tego prawnika to nawet dali mu zastepcza wczesniej to sie tlumaczyli, ze nie maja i nie moga mu dac.
Jesli znajomy pracuje w sklepi to powinien to zalatwic bezproblemowo w koncu to znajomy.
A jak nie to lec z 'morda" do rzecznika i sprawa sie wyjasni.