Podgląd pojedynczego posta
Stary 21.09.2003, 08:53   #43
memorando
Młody żonkoś
 
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 3,324
memorando zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Torwald napisa***322;(a)
A ja mam takie pytanko: padla mi w poniedzialek Barracuda 80GB 7.7200 i odrazu zanioslem ja do sklepu (mialem dysk 2 miesiace i teraz juz wiem ze od poczatku byl walniety).
Jaki maja termin zeby oddac mi dysk naprawiony/nowy ?
Ile to jest dni roboczych i od jakiej daty sie to liczy ? Od dnia oddania do sklepu czy wysylki do serwisu ?
Moge na nich jakos wymoc danie nowego dysku jesli sie nie wyrobia w terminie ?
Sklep prowadzi znajomy kumpla i glupio byloby mi leciec do niego z morda i Rzecznikiem Praw Konsumenta straszyc.

Zauważyłem jedną zależność. Dysk seagate kupiony w logosie niema chipsetu seagate ani winbond i niejest made in malaysia zaś zakupiony w action hurtowni ma winbond chipset i seagate i jest made in malaysia a więc w logosie sprzedają chłam bo tam dyski seagate są made in china i psują się często aha i chipset ma tylko numerek nic więcej (ten z logosa ). Czy jest możliwość że trafia do polski partia "lewych" baracud
__________________
Dotyk idący daleko poza definicję słowa instynkt...Julio Cortazar
memorando jest offline   Odpowiedz cytując ten post