Cytat:
Weron napisa***322;(a)
hmm
A czy nie jest to czasem 21 jeden dni ale roboczych?
Bo kalendarzowe to dni wolne tez wliczamy?
...........
A tak w ogole tak jak juz wczesniej Nikita zaznaczyl masz albo powinienes miec to w gwarancji.
|
ja tam jade na 14 dniach roboczych (z niedzielami daje to okolo 21)
nie biroe nic na gwarancji zewnetrzenej bo wtedy wylazi dluzej (dlatego m.in nie kupuje nic lg)
a papierku gwarancyjnego nie musi otyrzmac. dostaje rachunek+sticker i gra (wtedy jest to niedotrzymanie war umowy jak sie klient pluje lub normalna gwara jeak nie skacze).
ja np nie mam rzadnego rachunku na sprzet, gwarancja zawsze w formie stickera (niestety zawsze kortsza o pare dni - np na hdd mam 3 lata ale bez paru dni - po prostu dostaje tyle ile jest na fakturze z hurtowni)
Cytat:
Jesli znajomy pracuje w sklepi to powinien to zalatwic bezproblemowo w koncu to znajomy.
A jak nie to lec z 'morda" do rzecznika i sprawa sie wyjasni.
|
z rzecznikiem sie wstrzymaj na poczatke - lekko o nim nadpoomnij ze zawsze mozesz przez niego sprawe zalatwic ja kumpel bedzie sie ociagal. powiedz to ale nie trzasz go tym. chodzi tylko o swiadomosc ze mozesz to zrobic.
a jak masz kumpli na sklepie to nie rozumiem w czy rzecz - mi jak cos sie sypie to czesto wymieniam za doplata na lepszy model a papierkowa robote (bajzel w firmmie) zostawiam kumplom. zreszta przyprowadzam i raz na miesiac - dwa miesiace kupca co zostawia 3000-4000 tysiace i przewaznie juz stale u niech bierze wiec samo sie rozumie.