Podgląd pojedynczego posta
Stary 05.11.2003, 14:55   #27
mr_spock
Merry F****** Christmas
 
Avatar użytkownika mr_spock
 
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
mr_spock zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
niceboy napisa***322;(a)
Hmmm... nie chciałbym Cię martwić ale ... zerknij i zapytaj tu:
http://forum.cyberfoto.pl/index.php?...3289b43e2d2b4a
Szczerze mówiąc na kilku forach czytałem o swoistej praktyce HP: wymiany sprzętu w naprawie na niby nowy ale jak się okazuje nie nowy tylko podreperowany lub z mniejszą usterką... Sam miałem podobne problemy jeśli chodzi o drukarkę. No ale nie chciałbym Cię martwić... a nuż masz rację że Tobie wymienili "TYLKO TEN TYP TAK MA"...
Na wszelki wypadek kliknij na powyższy link i zapytaj.
Możesz zerknąc/zapytać także tutaj: http://www.foto-net.pl/sklep/pokaz_f...pakiet%20akces
Powodzenia.
Nieźle. Poczytalem troche o pixelach itd. Specjalisci doradzaja reklamacje juz 4 martwych pixeli... Niektore sklepy zaprzestały spredarz HPkow, ze wzgledu na slaba jakos i kiepski serwis. Wlasnie...
Zdecydowalem, ze jeszcze raz im odeśle. Zaproponowalem zmiane na wyrzszy model (z moja doplata) albo zwrot kasy. Jeszcze tylko po Stolice zadzwonic...
Tak na marginesie, zadzwonilem do hp - znow. Doszedlem do wniosku ze oni tam maja jakies szkolenia z medytacji, zeby spokojnie podchodzic do agresywnych klientow.
Dzieki za linki
__________________
mr_spock jest offline   Odpowiedz cytując ten post