Dzieki za odpowiedzi, na pewno sie przydadza
Problem jedynie w tym, ze ja jeszcze jestem krok wczesniej i na razie w zwiazku z tym mam watpliwosci. Otoz ja w ogole nie moge polaczyc sie z internetem za pomoca tego modemu. I w zwiazku z tym zastanawiam sie, czy:
a) ja cos zle podlaczylem i modem nie jest w ogole dobrze podlaczony do linii telefonicznej (taki pojawia sie komunikat)
b) tpsa nie aktywowala u siebie uslugi, co uniemozliwia mi polaczenie sie z internetem
Jesli odpowiedz a jest prawidlowa, a tak zaczynam podejrzewac, to jutro bede sie jeszcze tym bawil i zainstaluje wszystko od nowa, ale jesli to wina tepsy, to szkoda mi tracic czas i po prostu do nich zadzwonie (co tez niestety jest strata i to duza czasu - ostatnio czekalem ponad godzine, tylko wlaczylem sobie glosnik w telefonie i sluchalem muzyczki, na szczescie nienajgorszej

)