Cytat:
Napisany przez andrzejj9
Dzieki za odpowiedzi, na pewno sie przydadza
Problem jedynie w tym, ze ja jeszcze jestem krok wczesniej i na razie w zwiazku z tym mam watpliwosci. Otoz ja w ogole nie moge polaczyc sie z internetem za pomoca tego modemu. I w zwiazku z tym zastanawiam sie, czy:
a) ja cos zle podlaczylem i modem nie jest w ogole dobrze podlaczony do linii telefonicznej (taki pojawia sie komunikat)
b) tpsa nie aktywowala u siebie uslugi, co uniemozliwia mi polaczenie sie z internetem
Jesli odpowiedz a jest prawidlowa, a tak zaczynam podejrzewac, to jutro bede sie jeszcze tym bawil i zainstaluje wszystko od nowa, ale jesli to wina tepsy, to szkoda mi tracic czas i po prostu do nich zadzwonie (co tez niestety jest strata i to duza czasu - ostatnio czekalem ponad godzine, tylko wlaczylem sobie glosnik w telefonie i sluchalem muzyczki, na szczescie nienajgorszej  )
|
Podejrzewam, że dostajesz komunikat 629 (w win98 i chyba 615 lub 619 pod 2k) - miałem tak przez kilka dni, aż się okazało, że "fachowiec" TPSA źle skrosował na centrali - pomógł w wykryciu tego jeden z chłopaków obsługujących w TPSA na Szerokiej w Toruniu - po kilku godzinach działało - ale 5 dni się naczekałem - najeździłem się po Toruniu jak głupi - TPSA- dom, kilka godzin wydzwaniałem do partyline 0 800 102 102 u nich i w biurze TPSA w Toruniu widniało, że wszystko jest zrobione dobrze - ino że na papierze/komputerze - rzeczywistość jednak była inna.
Teraz ładnie wszystko działa - padaczki od 30 września zauważyłem dwie: jedna kilkugodzinna i druga chwilowa.
Miłego dnia