Cytat:
Napisany przez alstor_serwis
Witam
Do każdego Plextora który pochodził z naszej firmy po 21 stycznia 2003 dołączaliśmy kartę gwarancyjna która uprawnia do specjalnej opcji serwisowej
Plextor Exclusive Service .
Jak poznać taką kartę ?
Na trzeciej stronie karty jest opisana procedura reklamacyjna i adres do naszej firmy .
Czy potrzebna jest karta gwarancyjna i paragon ?
Mi osobiście nie, ponieważ wszystkie dane o napędzie zapisane są w naszej bazie .Uważam ,że bardziej potrzebna jest ona klientowi w przypadku jakiś problemów z ustaleniem pochodzenia napędu i datą jego sprzedaży .
Jeżeli ma Pan więcej pytań to polecam polską stronę Plextora
www.plextor.pl albo kontakt do mnie support@plextor.pl
Pozdrawiam
Tomek
|
Dziękuje za odpowiedź,
prosiłbym jeszcze tylko o sprawdzenia tej nagrywarki czy pochodzi z waszej firmy:
PLEXTOR 708A S/N: 505884215754
Z góry dziękuje
__________________
P4 2,4@3,0 HT|ABIT IC7-G|2x256 GeIL PC3200|ATI Radeon 9700Pro|
HDD WDC SE 120GB 7200|HDD IBM 40GB 7200|PLEXTOR PX708A|LG DVD|
|